מקק

אגודת הסטודנטים, בשיתוף עם המשרד לתרבות וחברה בלשכת הדיקן, מפעילים חוגים במרכז קהילתי קנדה (מק”ק) הממוקם במעונות קנדה.

במק”ק תוכלו למצוא גם פסנתר לנגינה חופשית, חוות מחשבים חדשנית המצויידת במדפסת וסורק אשר אליה ניתן להיכנס בכל שעה לאחר קידוד כרטיס סטודנט בדלפק הקבלה. כמו כן תוכלו למצוא פינת ישיבה מרווחת ומאובזרת ומזון סנדוויצ’ים לשעות הפנאי והרעב.

המק”ק והחוגים בו יהיו סגורים בימי שבתון של הטכניון.

מועדי פתיחה: א’-ה’ 18:00-23:00
דלפק הקבלה: 04-8294538. (בשעות הפעילות בלבד)
רכז חוגים: hogim@asat.technion.ac.il
דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/MakakT

* המנוי הינו אישי ואינו ניתן להעברה. יש להצטייד בתמונה בעת רכישת מנוי.
** אס”ט שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל חוג בכל עת בכפוף להחזר כספי למשתתפי החוג.

מקק
מקק2
עיצוב אינטרוולים

אימון דינאמי ואנרגטי שעובד בצורה הטובה ביותר על חיזוק, עיצוב, שריפת שומנים מוגברת והעלאת הכושר הגופני וסיבולת לב ריאה. השיעור ישלב אימון בתחנות עם מגוון רב של ציוד ואימון קבוצתי לחיזוק וחיטוב. בואו להוציא את המקסימום מעצמכם והצטרפו לטכניקת האימון האפקטיבית ביותר ולהוציא את הגרסה הטובה ביותר של עצמכם!

חן יצחקי
DANCE AND SHAPE

אימון המשלב עבודה אירובית דינמית לצד עיצוב וחיטוב הגוף. נעלה את הדופק בקומבינציות אירובי עם אלמנטים של ריקוד, קואורדינציה והמון אנרגיות !

תום פינקלשטיין
עיצוב וחיזוק
זהו שיעור דינמי עם אביזרי חיזוק שונים. מכיל בתוכו רצפי תנועה מגוונים ואנרגטים הדורשים יציבות ושיווי משקל, סבולת לב ריאה, סבולת שריר, כוח מתפרץ וקואורדינציה.
השיעור מתפתח בשלבים ונבנה בהדרגה על פי הקושי. מתחילים ממפרק בודד ומסיימים בשילוב של תנועות וקבוצות שרירים המצטרפות בהרמוניה מהנה.
מתאים לכל מי שרוצה לעצב ולחטב את גופו תוך כדי התמקדות בשרירי הליבה וה core.
קיקבוקס
שיעור חוויתי, אנרגטי ועצים של קומבינציות קצרות המשלבות תנועות מעולם הקיקבוקס ואומנויות הלחימה בקצב מוסיקה מסחרר!
השיעור משלב טכניקה, דופק גבוה, שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, חיזוק היציבה והבאלאנס.
מתאים לכל מי שרוצה להנות, לשחרר אנרגיות באימון עצים, מלא כוח וכמובן לשפר את הכושר הגופני, את סבולת לב הריאה ולשרוף שומנים.
רינת מועלם
מדריכת אירובי דאנס, עיצוב גוף וקיקבוקס.
בוגרת קורס 2007 למדריכי מחול אירובי ועיצוב גוף באוניברסיטת תל אביב. כ-6 שנות נסיון בתחום.
בוגרת תואר ראשון בהנדסת  תעשיה וניהול בטכניון בשנת 2012.
במהלך השנים השתתפתי בעשרות כנסים והשתלמויות בתחום האירובי. לימדתי במקומות שונים-הן במכוני כושר קטנים והן ברשתות גדולות. למדתי רבות מכל כנס והשתלמות ורכשתי נסיון מהעבודה הרבה בתחום. מזמינה אתכם לשיעורי העיצוב והקיקבוקס. אשמח לראותכם בין מתאמניי.
פיטבול
שיעור עם כדור גדול המשלב אלמנטים אירוביים-דינאמיים, תרגילי כוח ויציבה.
אי היציבות של הכדור גורמת לכל שרירי הגוף להתגייס לעבודה כך שכל תרגיל משלב קבוצות שרירים רבות ביניהם שרירי הליבה (core) היוצרים גוף שרירי ומעוצב. בשיעור נעלה את הדופק עם הדאנס פיטבול הייחודי והמהנה (צעדי ותנועות ריקוד עם הכדור) כדי לשפר את סיבולת לב הריאה ונחטב ונעצב את הגוף בתרגילי החיזוק.שיעור עם הרבה אנרגיות, עבודה מאתגרת ותוצאות מובטחות!
עיצוב 
כדי להשיג גוף חטוב, מעוצב וחזק צריך לעבוד בחוכמה! שיעור העיצוב משלב בתוכו את כל האלמנטים הגופניים הנדרשים כדי להשיג תוצאות ולהרגיש ולהראות הרבה יותר טוב. נתחיל בעבודה דינאמית המעלה את הדופק, קלוריות וממריצה שריפת שומנים ונמשיך עם תרגילי עיצוב וחיזוק שיכללו עבודה מקיפה ומאוזנת על כל שרירי הגוף. שיעור כיף ויעיל לכל מטרה- שיפור הכושר הגופני, שריפת שומנים ועיצוב!
חן יצחקי
כל חיי התעמלתי בהתעמלות קרקע בעיקר ובענפי ספורט נוספים ורבים. מדריכת חדר כושר מוסמכת מטעם מכון “ווינגייט” עם ניסיון רב בהדרכת קבוצות ובאימוני כושר אישיים.
מדריכת פילאטיס מוסמכת ומדריכת אקרובטיקה מטעם מכון “ווינגייט”
מדריכת חיזוק דינאמי מטעם בית ספר “הג’ימנסיה”
עשיתי ואני ממשיכה לעשות השתלמויות רבות בתחומי הכושר והפעילות הגופנית כדי להמשיך ללמוד, לגוון ולהתפתח בתחום הדינאמי והמדהים של הכושר הגופני.
אני באמת מאמינה שכושר גופני הוא המפתח לחיים בריאים ומאושרים, פיזית ונפשית.
 Maka
יוגה

האטה יוגה – תרגול בהקשבה לגוף  שמטרתו איחוד, חיבור בין הכוחות המנוגדים הפועלים עלינו בחיפוש אחר ההרמוניה והשקט. חוויית תנועה ויציבה מתוך התבוננות ומודעות לקשרים בין מערכות התנועה (שלד-שריר) והנשימה.

יוגה אשטנגה
פירוש המילה יוגה הוא: אחדות האדם, גוף נפש ורוח.
אשטנגה יוגה הינו תרגול פיזי דינאמי של אסאנות (תנוחות), המפתח עוצמה וגמישות גופנית.
תרגול אשטנגה יוגה תוך שמירה על רצף נשימה מסונכרן, מביא את המתרגל למצב מדידטיבי עמוק.
רותי שיינר
היוגה עבורי היא מתנה שקיבלתי מאמי מגיל צעיר כשלאורך השנים נמשכתי יותר למחול ולתנועה. בחיי הבוגרים נחשפתי לשיטות יוגה מגוונות ומורים שונים והרגשתי שהשילוב והפתיחות לכך נותנת לי חופש לחקור את הגוף ולא להיצמד בהכרח לגישה מסוימת.

 

 

 

 

ג’ורג’ עסלי
מורה מוסמך לאשטנגה יוגה, קיקבוקסינג ומתיחות. בעל חגורה שחורה דאן 4 בריוקיו קמפו קראטה וקובודו, בעל חגורה שחורה דאן 2 בגוג’ו ריו, מאמן בהשתלמויות ובקורסים של מכון “ווינגייט” ומכללת “אוהלו”.

זומבה 
הזומבה משלבת מוזיקה לטינית מהפנטת עם צעדי ריקוד שניתן לעקוב אחריהם בקלות ויוצרת תוכנית כושר יחודית וסוחפת בקצב אירובי מהנה. מתאמני הזומבה נהנים מיתרונות האימון האירובי וחיזוק השרירים, כשהגוף והנפש מתמלאים באנרגיה! צעדי הכוריאוגרפיות היוצרים אימון אינטרוולי, בנויים כדי לעצב ולחטב את גופך תוך שריפת קלוריות, ע”י שילוב של מקצבים איטיים ומהירים עם אימון של התנגדות גבוהה.
הסיסמה של זומבה- עזבו את ההליכון, הצטרפו למסיבה של כושר וכיף!
 

לי גפן

בת אל וייסמן

מגיל 4 רוקדת ריקודים סלוניים, כיום מתחרה בתחרויות בארץ ובחו”ל, ומייצגת את ישראל בתחרויות בעולם.
הוכשרה כמדריכת ריקודים סלוניים ולטיניים מטעם מכון “ווינגייט”, חודשיים אחרי שחרורה מהצבא הוכשרה כמדריכת זומבה מטעם ZIN- ארגון הזומבה העולמי.
שיעורי הזומבה בשבילי הם שחרור אחרי יום עבודה או לימודים, מאמינה שכשמגיעים להנות בנוסף לשריפת השומנים יוצאים בסיפוק ועם הרבה אנרגיות להמשך היום.

 

פילאטיס
שיטת הפילאטיס היא אימון גופני דינמי אשר מחזק את הקשר בין הגוף לנפש. שילוב של חיזוק שרירים, גמישות, יציבה נכונה וקאורדינציה המסייעים להפגת לחץ ומתחים. השיעורים מסעיים לכאבי גב, ומתאים גם לנשים בהריון.
אתי פרי
מדריכת אירובי ועיצוב. בוגרת מכללת עיצובים ראשל”צ. מדריכת פילאטיס. בוגרת “דרור רז המרכז הישראלי לפילאטיס”, במרכז סוזן דלל ת”א. מאז גילתי את הפילאטיס, מזה 12 שנים מלמדת אך ורק פילאטיס. מאמינה בשיטה ומתמקצעת כל הזמן בתחום: נשים בהריון, fit ball, גליל, חישוק ועוד.
שרית תורגמן
מדריכת פילאטיס, אירובי, עיצוב, ספינינג וחדר כושר מנוסה מוסמכת וינגייט.