אוכלוסיית ההנדסאים של הטכניון!

כרטיס הסטודנט של אס"ט –

הנדסאים יכולים להצטרף כידידי האגודה. ידידות באס"ט מזכה אתכם בכרטיס סטודנט של אס"ט. הכרטיס מקנה הטבות: הנחות בתחבורה ציבורית בתי עסק בהם יש הנחות לסטודנטים ומקומות בילוי, מתנת פתיחת שנה לשנה החדשה ועוד הפתעות.

אירועים –

אס"ט מפיקה מסיבות בקנה מידה של אלפי סטודנטים במתחם הבילויים בבית הסטודנט – מספר רחבות עם מוזיקה מגוונת, אלכוהול במחירים מוזלים והרבה כיף. כל חברי וידידי אס"ט נכנסים למסיבות במחירים מוזלים.

בנוסף, חברי אס"ט יכולים לרכוש כרטיסים לפסטיבל הסטודנט הכי טוב בארץ המתפרש על יומיים של הופעות, מסיבות, ואווירה נהדרת במחיר נמוך באופן משמעותי – כ 40 ₪ במקום 180 ₪!

שירותי רווחה –

לחברי וידידי אס"ט ניתנים שירותי חתימת עו"ד בחינם במגוון תחומים. כמו כן, ניתן לרכוש תווי קנייה מוזלים לרשתות השיווק השונות בחנות החוברות של האגודה.

חוגים והרקדות –

חברי וידידי אס"ט יכולים להשתתף בחוגי המק"ק והמק"מ במחירים מוזלים. מגוון השיעורים הרחב הניתן בשני המרכזים הקהילתיים מאפשר לכל אחד למצוא את הספורט שהוא נהנה ממנו – בין אם מדובר ביוגה, פילאטיס, זומבה, וכדומה.

כמעט בכל יום בשבוע מתקיימות הרקדות באולם השקוף שבבית הסטודנט – סוגי סלסה שונים, בצ'אטה וריקודי עם. המחירים לחברי וידידי אס"ט הינם מחירים מוזלים ונוחים.

הנחות למרכזי הספורט –

הנדסאים שהינם ידידי אס"ט מקבלים הנחות למתקני הספורט:
מנוי שנתי לחדר כושר בעלות של 565 ₪
מנוי שנתי למתחם הבריכה הכולל בריכה אולימפית, ג'קוזי, סאונות, ובריכה חיצונית בעלות שנתית של 1848 ₪.

 

להצטרפות -

יש לפנות לחנות אס"ט לצורך הסדרת תשלום דמי חבר בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00.

לאחר הסדרת התשלום בחנות החוברות יש להיכנס ללינק הבא ולצרף תמונה לצורך הפקת תעודת סטודנט בקישור הזה.

*הלינק הנ"ל מיועד רק לסטודנטים להנדסאים/לימודי חוץ/לימודי המשך/פוסט דוקטורנט בלבד!