הוט

אס"ט מציעה לסטודנטים ולדיירי המעונות שירותי אינטרנט וטלויזיה של חברת הוט הכלולים בשכר הדירה המשולם למעונות. 

כמו כן, ישנן הטבות לחבילות סלולר המציעות מסלולים שונים המותאמים לסטודנטים. 


 

אינטרנט

בדירות 3 שותפים ומעלה מוצע אינטרנט במהירות 10/500 מגה.

בשאר הדירות מוצע 5/200 מגה.

ניתן לבקש שדרוג ל 500 מגה בתוספת 30 ש”ח בחודש שתשלמו ישירות לחברת הוט.


טלויזיה

כל דייר יכול לבקש ממיר מרכז המעונות בטופס כאן.

לרשימת הערוצים ומידע נוסף לחצו כאן.

 


סלולר

הוט מציעה שירותי סלולר מוזלים לחברי אגודת הסטודנטים ובני משפחותיכם!

Family 250GBFamily 250GB החו"ל כלול

חבילת גלישה 250Gb

5000 ד שיחה ו- SMS

300 ד שיחה לחול ל 35 יעדים באמצעות 017

דקת שיחה והודעה ב 0.89 ש"ח במגוון יעדים נבחרים בחו"ל

Next TV עם התכנים הכי שווים מבית HOT

חבילת גלישה 250Gb

5000 ד שיחה ו- SMS

300 ד שיחה לחול ל 35 יעדים באמצעות 017

5Gb גלישה כל חודש, דקת שיחה והודעה ב 0.89 ש"ח למימוש במגוון יעדים נבחרים בחו"ל

Next TV עם התכנים הכי שווים מבית HOT

24.89 ש"ח לחודש

39 ש"ח לחודש


לתקלות

שעות פעילות המוקד:ימי ראשון – חמישי: 08:00 – 18:45יום שישי: 08:00 – 13:00

הנחיות לפתיחת קריאה:

  1. יש לחייג למספר 077-707-6023
  2. לבחור בשלוחה 2 (טיפול בתקלה טכנית)
  3. להסביר כי הנכם דיירים במעונות ודרך ההזדהות היא באמצעות המספר הסיריאלי של המכשיר התקול. 
  4. התקלה תטופל
    1. במידה ולא קיבלתם טיפול או שהועברתם לשירות לקוחות מוסדי ונדרש איש קשר - אנא בקשו להעלות את מנהל תיק הלקוח -
      חי אוחנה שמספרו - 053-6063425
    2. אם התקלה נפתרה - מעולה!

במידה והתקלה לא נפתרה בכל זאת - ניתן לפנות לרכז מעונות בקישור הבא