בשטח הטכניון יותר מ4,500 מיטות במעונות. המעונות מתופעלים על ידי הטכניון באמצעות משרד המעונות.
לאס”ט רכז שתפקידו לתת מענה שוטף לבעיות במעונות שעולות על ידי הסטודנטים וכן כדי לשפר את רמת החיים בהם.

לכל ביתן ישנו אחראי ביתן – סטודנט המועסק על ידי הטכניון.
בכל תקלה יש לפנות ראשית לאחראי הביתן – את רשימת אחראי הביתן ניתן למצוא באתר המעונות כאן.
אם אינכם משיגים מענה או אם אתם סבורים שהבעיה אינה בתחום אחריותו של אחראי הבניין, ניתן להגיש תלונה לרכז המעונות של אס”ט – meonot@asat.technion.ac.il

רישום למעונות מתבצע דרך אתר המעונות – https://dorms.web.technion.ac.il/

שימו לב לזמני הרישום – רישום באיחור יכול לפגוע בזכאות למעונות!

טלוויזיה במעונות

לכל סטודנט בחדר קיים ממיר דיגיטאלי של הוט. לכל אחד יש חבילת בסיס + 3 חבילות לבחירה. ברירת מחדל: סרטים, ספורט, בידור.
כל אחד זכאי לשנות חבילות. חשוב: בדירת שותפים חבילות הן משותפות לכל הדירה, כלומר אם מישהו משנה בחדרו, כל הממירים האחרים בדירה משנים את חבילות בהתאם.
כל אחד זכאי להזמין גם ערוצים נוספים שהם בתשלום. הזמנה מתבצעת מול מנהל תיק הלקוח בחברת הוט, עדי אלון, 053-6063418 adi.alon@hot.net.il
לכל התקלות יש לפנות למוקד השירות של הוט על פי מדריך הפנייה המופיע באתר.

אינטרנט במעונות

במעונות השונים מותקנים נתבים (routers) לשימוש דירתי אשר מחוברים לשירותי אינטרנט של ספק חיצוני (חברת HOT).

לנוחותכם – קובץ הנחיות לטיפול בתקלות התחברות לרשת האלחוטית במעונות

במקרה של תקלה בשירותי האינטרנט, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת HOT. לרשותכם הנחיות מדויקות כיצד להגיע אל הגורמים הרלוונטיים במוקדי השירות על-מנת שפנייתכם תטופל ביעילות.

hot-service

איפוס סיסמה

How to contact HOT customer service – English

 

בעת ההתקשרות עם הוט יש להזדהות באמצעות מספר לקוח. את מספרי הלקוח לפי דירה ניתן למצוא בלינקים הבאים, המחולקים לפי איזורים:

רשימת מספרי לקוח מעונות מזרח

רשימת מספרי לקוח מעונות קנדה

רשימת מספרי לקוח מעונות עליון

רשימת מספרי לקוח מעונות תחתון

רשימת מספרי לקוח מעונות סגל זוטר

רשימת מספרי לקוח מעונות משתלמים

רשימת מספרי לקוח מעונות קסל